某補習天王堂上爆粗           串到飛起既七人車司機:「你要搭巴士呀?真陰公!」           寸人搭巴士陰公「雞巴男」大起底           史上最大膽香港女主持第一彈 Vienna Lin教叫床           史上最大膽香港女主持第二彈 Vienna Lin教口交           史上最大膽香港女主持第三彈 Vienna Lin教如何令男人慾仙慾死 (露白底)           史上最大膽香港女主持第四彈 Vienna Lin公開秘技箍仔           史上最大膽女主持第五彈 Vienna Lin拍拖後試玩震蛋           史上最大膽女主持第六彈 Vienna Lin教你如何使用男士性玩具           史上最大膽香港女主持第七彈 Vienna Lin制服誘扮貓玩震蛋           書展毒男狂吻周秀娜寫真集紅爆網絡           冷血漁護署公然虐狗致吐血            巴士「賜座男」大起底           巴士無品毒男火併正義少女熱爆網           張國強直播時段調戲黃婉曼:佢有波           iPhone 4G 功能率先睇 (獨家)           網友起底 陳巧文私人照三圍網上散播           《古靈精探B》 陳美詩雙乳動L           受不了AV女優蒼井空的誘惑           港女Ruby 大起底           自大港女Ruby笑會考監場老師英文差          

2010年8月30日 星期一

[娛樂資訊] 林依麗串容祖兒係歌星仔 冇資格發言



前香港仁濟醫院及保良局總理林依麗發表港人炒菲傭的偉論

林依麗譏容祖兒歌星仔再炒菲傭


容祖兒呼籲香港人唔好遷怒於菲律賓女傭,唔好炒佢哋,你對佢嘅言論有乜嘢睇法?

林:佢有乜嘢資格言論啫?呢啲咁嘅歌星仔,係咪吖!即係唔話睇小佢,即你係歌星咪唱你嘅歌囉!

林依麗﹣菲律賓事件對容祖兒作出回應


林:奉勸一句:「煮豆燃豆箕,相煎何太急。」八條人命啱啱搞出嚟,你哋啲歌星博出位,無謂將件事搞大,如果容祖兒唔鍾意,咁我叫番佢大歌星囉!只係希望Jason(梁頌學)快啲好番。我就唔得閒理果d人...白婆婆年紀大血壓高,唔想畀啲人博出位。我就話俾d人聽對自己要有信心,如果你係大歌星,d人點叫你歌星仔都叫唔返的。

容祖兒的歌迷仔對林依麗「歌星仔」言論作出回應


此片段不是為了挑起罵戰,只是作為一位容祖兒歌迷對林依麗小姐的言論作回應。

容祖兒回應

我只是就出我認為是對的東西, 無佢咁好氣。
http://t.sina.com.cn/1303977362/wr0lAWcG6J

部分藝人對林依麗揶揄祖兒是「歌星仔」的回應

黄偉文
喂!容祖兒聽到沒?你這種「歌星仔」沒資格評論時事呀!那麼你們這些只會唱歌的,應該連投票權、知情權、議事權、乜權物權也被一併取消吧...oops!我只是個「填詞人仔」,哪有資格說這些呢?不知道林小姐到底是「××仔」所以有權講話那麼權威呢?BTW,林依麗,你的樣子不知何故總令我想起Amina呢!

何韻詩
哎呀死啦,我都係歌星仔播,又淨係只可以唱我個歌啊?甘係咪即係透氣食飯沖涼訓覺都唔可以啊?我諗我聽日要即刻將我個義工團解散埋喇,唔!

楊千嬅
係!我係超齡歌星仔,咁又點吖!支持祖兒!

鄭秀文
職業無分貴賤,歌手無分大小。支持joey!

藍奕邦
呢位阿姐,擺到明好想出名咁噃,咁我就成全佢轉發。祝你早日人見人憎!

張敬軒
有些人總是不明白,尊重別人的同時也是尊重自己,自己說話的措詞、態度、觀點能直接反映自身的文化修養...看來還是我老爸有見地:EQ低的人千萬不要從政,要不然連IQ都無埋!唉...原來是真的!
林auntie, 你說別人沒有言論資格......根據《基本法》第三章第27條:香港居民享有言論、新聞、出版的自由,結社、集會、遊行、示威的自由,組織和參加工會、罷工的權利和自由。您作為立法會候選人、堂堂慈善機構總理,怎麼連《基本法》都未看熟?連我這個歌星仔也替你難為情!

新聞報道

祖兒勿仇菲論被名媛寸係歌星仔


林依麗狂抽水先辣容祖兒再炒菲傭


祖兒被踩歌星仔惹娛圈群星狂插

1 則留言:

  1. 林依丽;你是边ling个呀!冇我地香港市民,你有今日嗎?每一个香港市民都有權發言.不要遷怒於菲傭,不对嗎?現在钓鱼台事件,和日本侵華,屠殺多少我國人民!你有(((志氣)))的話,抵制日本,不用日本貨,不食日本菜,不到日本旅行,我就話你可以批評容祖兒,,,,冇我地香港市民的捐款,你可以大安xx做總理做主席?你哎七日本仔捐款呀!臭X

    回覆刪除

Outbrain

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

網誌存檔