某補習天王堂上爆粗           串到飛起既七人車司機:「你要搭巴士呀?真陰公!」           寸人搭巴士陰公「雞巴男」大起底           史上最大膽香港女主持第一彈 Vienna Lin教叫床           史上最大膽香港女主持第二彈 Vienna Lin教口交           史上最大膽香港女主持第三彈 Vienna Lin教如何令男人慾仙慾死 (露白底)           史上最大膽香港女主持第四彈 Vienna Lin公開秘技箍仔           史上最大膽女主持第五彈 Vienna Lin拍拖後試玩震蛋           史上最大膽女主持第六彈 Vienna Lin教你如何使用男士性玩具           史上最大膽香港女主持第七彈 Vienna Lin制服誘扮貓玩震蛋           書展毒男狂吻周秀娜寫真集紅爆網絡           冷血漁護署公然虐狗致吐血            巴士「賜座男」大起底           巴士無品毒男火併正義少女熱爆網           張國強直播時段調戲黃婉曼:佢有波           iPhone 4G 功能率先睇 (獨家)           網友起底 陳巧文私人照三圍網上散播           《古靈精探B》 陳美詩雙乳動L           受不了AV女優蒼井空的誘惑           港女Ruby 大起底           自大港女Ruby笑會考監場老師英文差          

2010年8月4日 星期三

[娛樂資訊] 16歲會考港女博入行 Ruby:我想做Angelababy



Ruby教你美甲&英文測試






會考港女博入行 Ruby:我想做 Angelababy! FACE 第167期

4月尾,16歲港女Ruby(鄭凱旻)喺YouTube用英文數臭英文課會考監考官發音差,之後被人狂插變扮勁人辦,搞到要公開道歉息公憤!

事隔3個月,Ruby竟然喺動漫節做咗image girl,學o靚模著住制服俾龍友任影,仲坦白自爆唔會升預科兼恨做model,Ruby更自信說:「我想做Angelababy!」港女Ruby果然並非浪得虛名。


Ruby話想入行做 model,雖然第一次入影樓影相,不過見佢擺起甫士有板有眼,但見到攝影師卻好被動,連招呼都唔識打,想做 model禮貌好緊要 o架!

用英文數臭考官片出街後,Ruby成為高登仔狙擊目標,無論個人facebook、email、所讀中學都俾網友起底公開,Ruby亦嚇至潛水半個月。

到5月先自拍癮發作,拍咗條say sorry片公開道歉兼順便教人化妝。

難得走出恐懼陰霾,剛於動漫節以日薪$500擔任image girl的Ruby,坦白講恨入娛樂圈做model。



唔讀F.6

Ruby說:「我個model朋友開解我,叫我唔好理咁多人哋眼光,可能時間耐咗,開始冇咁驚,其實我係想做model,我有個朋友喺Gameone(遊戲商)做,佢叫我動漫節做imagegirl,我咪試吓囉,(咁你有咩目標?)其實……我都想好似Angelababy咁, 做model同拍埋戲,我唱歌唔得o架!我得158cm,行catwalk未必得,影硬照我oko既!」

做imagegirl

至本週二(3日)動漫節收檔,翌日就係會考放榜大日子,Ruby亦老實稱自己冇心上F.6,Ruby說:「我諗自己都會有14分,夠 升F.6o既,不過我唔想讀正式預科啦,一來o的科目唔啱讀啦,二來驚F.7要再考試表現唔好,所以我已經報咗私校o既酒店課 程,我覺得酒店冇咁死板,可以見多o的人,啱我讀多o的!」咁就祝你前程似錦喇!






沒有留言:

張貼留言

Outbrain

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

網誌存檔